Kapaciteti neto i baterisë:
Përmbajtja e specifikuar e energjisë neto e baterisë është një vlerë tipike
e baterisë, pavarësisht nga automjeti. Përcaktohet me një profil ngarkese konstante
në kushte të përcaktuara kufitare dhe merr parasysh gamën e plotë të përmbajtjes së
energjisë së baterisë që mund të përdoret në automjet derisa automjeti të ndalojë.
Energjia aktuale e shkarkimit mund të devijojë nga kjo sepse varet nga profili
specifik i drejtimit dhe temperatura e baterisë. Specifikimi i homologuar i
diapazonit sipas legjislacionit WLTP korrespondon me energjinë e përdorshme të
shkarkimit për një automjet të ri.
Gama sipas WLTP:
Gama e përcaktuar në dinamometrin me rul sipas procedurës së testimit të
harmonizuar globalisht për makinat e pasagjerëve dhe mjetet e lehta komerciale
(Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP) në variantin e pajisjeve
me gamën më të favorshme të modelit përkatës. Vlerat aktuale të diapazonit WLTP
mund të devijojnë në varësi të pajisjes. Në praktikë, diapazoni aktual ndryshon në
varësi të stilit të drejtimit, shpejtësisë, përdorimit të komfortit/konsumatorëve
ndihmës, temperaturës së jashtme, numrit të pasagjerëve/ngarkesës dhe
topografisë.
Vlerat e specifikuara të konsumit dhe emetimit u mblodhën në përputhje me
procedurat ligjore të matjes (VO(EG)715/2007 në versionin aktual të zbatueshëm) si
pjesë e miratimit të tipit të automjetit bazuar në procedurën e provës WLTP.
Informacioni nuk i referohet një automjeti të vetëm dhe nuk është pjesë e ofertës,
por shërben vetëm për krahasimin e llojeve të ndryshme të automjeteve. Konsumi i
një automjeti dhe emetimet e CO2 nuk varen vetëm nga përdorimi efikas i
karburantit/energjisë elektrike nga automjeti, por ndikohen gjithashtu nga sjellja
e drejtimit, distanca e përshkuar dhe faktorë të tjerë jo teknikë. Devijimi i
vlerave të konsumit, emetimet dhe diapazoni i CO2 mund të ndryshojnë për shkak të
pajisjeve dhe aksesorëve shtesë (p.sh. gomave, lidhëses së rimorkios, raftit të
çatisë etj.), si dhe stilit të drejtimit, shpejtësisë, përdorimit të
rehatisë/konsumatorëve ndihmës, temperaturës së jashtme, numrit të pasagjerëve,
ngarkesa, përzgjedhja e profilit të drejtimit, topografia dhe shumë më tepër
rezultat. Këta faktorë ndikojnë në parametrat përkatës të automjetit si p.sh. B.
pesha, rezistenca e rrotullimit dhe aerodinamika. Taksa standarde e konsumit (NoVA)
dhe përfitimi në natyrë llogariten bazuar në emetimet e CO2 në g/km.
Automjetet e paraqitura në këtë ilustrim mund të ndryshojnë në detaje
individuale nga programi aktual austriak i dorëzimit. Në foto janë disa shtesa
opsionale të disponueshme me kosto shtesë. Të gjitha çmimet janë jo të detyrueshme,
jo kart. Çmimet e rekomanduara duke përfshirë NoVA, 20% TVSH, kostot e transportit
dhe duke marrë parasysh shtesën ose zbritjen NoVA sipas § 6 NoVAG. Për ta bërë
tekstin më të lehtë për t'u lexuar, ne kemi zgjedhur formën mashkullore ose
femërore të fjalëve personale. Kjo në asnjë mënyrë nuk nënkupton diskriminim ndaj
seksit të kundërt. Faleminderit për mirëkuptimin.
Shënim ID-në e garancisë. Importet:
Duam të theksojmë se disa ID të Volkswagen. Modelet u importuan në Evropë
përmes kanaleve jozyrtare. Pavarësisht pretendimeve të pasakta të bëra nga shitës
të paautorizuar, ata nuk kanë një garanci ndërkombëtare. Përveç kësaj, kërkesat e
shërbimit dhe mirëmbajtjes, duke përfshirë garancinë dhe vullnetin e mirë, nuk mund
të kryhen nga tregtarët e autorizuar të Volkswagen ose partnerët e shërbimit të
Volkswagen. Për më tepër, asnjë pjesë origjinale e Volkswagen nuk mund të ofrohet
për modelet e shitura në Kinë, siç është ID.6. Klientët që vendosin të bëjnë një
blerje përmes këtyre kanaleve jozyrtare duhet të dinë se, përveç mungesës së
mirëmbajtjes, garancisë dhe furnizimit me pjesë këmbimi, automjetet janë të
pajisura me një version softuerësh të destinuar për një treg tjetër. Ngjashëm me
garancinë dhe shërbimin, përditësimet e softuerit nuk mund të kryhen nga tregtarët
e Volkswagen. Përveç kësaj, këto ID të paautorizuar. Modele të bëra vetëm për
kushtet e tregut kinez. Prandaj, këto modele nuk janë të homologuara për tregje të
tjera dhe të përshtatura me kërkesat specifike të tregut dhe nuk kanë miratim të
tipit evropian ose një certifikatë konformiteti (CoC).
Volkswagen AG dhe ne, si importues zyrtar i Volkswagen, ndihemi të detyruar
ndaj klientëve tanë dhe rekomandojmë fuqimisht blerjen e një Volkswagen ID. model
përmes kanaleve jozyrtare. Ne rekomandojmë që klientët tanë të vizitojnë vetëm
tregtarët e autorizuar për të mësuar rreth gamës aktuale të modeleve Volkswagen.
Këto janë të miratuara zyrtarisht për shitje në çdo treg dhe vijnë me një garanci
të provuar dhe mbështetje shërbimi.